Egy kisvárosi lány élete miután a nagyvárosba költözött és egy nagyvárosi férfi élete, akinek megvan mindene.
Szerelem, csalódás, veszteség, család!

2011. augusztus 15., hétfő

Üdvözletem!

Üdvözlök minden erre tévedőt!
Úgy gondoltam, hogy itt az ideje megosztani a nagyérdeművel a Prológust. Az első fejezetre viszont még várni kell, mert azt egy olyan napra tervezem, ami a történet szempontjából nagyon lényeges - eredetileg a Prológus került volna fel akkor.
Örülnék néhány megjegyzésnek!
Prológus
 
,,Tegnap, 2001. szeptember 11-én szörnyű tragédia rázta meg egész New York-ot. Két repülő szállt bele a World Trade Center mindkét tornyába. A rendőrök és tűzoltók mindent megtettek, hogy kimenekítsék az embereket, de a tornyok hirtelen összeroskadtak. A tragédiában több ezren haltak meg és sajnos csak 20 embert sikerült élve kimenteniük.
A végzetes becsapódást többen is végignézték, ám voltak olyanok is, akik nem hitték el, hogy az egyik torony kigyulladt.
A World Trade Centerben működött egy óvoda is. Néhány gyermeket sikerült kimenekíteni, de többen bent ragadtak.
Szörnyű tragédia ez mindenkinek. Azoknak, akiknek valamelyik szerette ott volt, és azoknak is, akiknek nem.”
Az újság kiesett a kezemből, s heves zokogás rázta a testem. A világ gyászba borult és a tragédiában elveszett emberek hozzátartozói állandóan együtt voltak még a temetést is együtt szervezték. Mindenki átérezte a másik érzéseit és ez nagyban segített - engem is… De Ők nem tudhatják milyen elveszíteni a szerelmed, a gyermeked apját!
Én viszont egyedül maradtam és egyetlen dolog, ami emlékeztetett az a kisbabánk.
Edan nélkül senki se voltam – olyan volt minden, mint amikor ideköltöztem csak azzal a különbséggel, hogy már Ethan sem volt itt.

1 megjegyzés: